Dag 9: Terugreis - Reisverslag uit Tatabánya, Hongarije van Werkgroep Gipsy Mission Scherpenzeel Scherpenzeel - WaarBenJij.nu Dag 9: Terugreis - Reisverslag uit Tatabánya, Hongarije van Werkgroep Gipsy Mission Scherpenzeel Scherpenzeel - WaarBenJij.nu

Dag 9: Terugreis

Door: Gipsy Mission Scherpenzeel

Blijf op de hoogte en volg Werkgroep Gipsy Mission Scherpenzeel

16 Augustus 2011 | Hongarije, Tatabánya

Lieve allemaal!

We zijn weer lekker onderweg en tot nu toe gaat het voorspoedig! Vanochtend stond het ontbijt om half 6 klaar, alleen hebben we (de meiden) er niet echt van kunnen genieten, aangezien alle magen raar deden. Ons ontbijt bestond dus uit droog wit brood en voor de inge's 7 tabletten voor de maag. Weigeren lukte niet, want ze bleef kijken totdat ze allemaal weg waren. Ook hebben we de hele medicijnvoorraad meegekregen voor onderweg! ;) Toen de mannen kwamen bleek dat daar ook iedereen last had van rare geluiden in de maag! Nadat we uitgebreid afscheid hebben genomen en beloofd hebben dst we volgend jaar echt terugkomen, konden we eindelijk vertrekken. We waren nog geen 5 min weg,of we hadden de eerste opstakel al: koeien op de weg, zo'n 30 meter koe, waar we voor geen mogelijkheid langs konden. Na ongeveeer een kwartiertje er achteraan gehobbeld te hebben, sloegen de dames af naar links naar hun weiland en konden wij weer verder gaan. Aangekomen bij de grens, zag het er naar uit dat het wel even kon gaan duren. En dat klopte, ongeveer 1uur en 3kwartier later reden we weer verder. Bij de grens werd de auto nauwkeurig gecontroleerd en gelukkig voor ons hadden ze geen commentaar op onze souvernirs en mochten we alle spullen houden. Dit jaar hebben we maar niet gevolleybald bij de grens, maar hebben we ons keurig netjes gedragen, zoals breun ons dat had opgedragen!!:) Nu rijden we vlak bij tatabanja en hopen we om ongeveer om kwart voor 2 te gaan lunchen bij de macdonalds! Een goede maaltijd voor onze magen! (Gelukkig gaat het bij iedereen wel weer beter! Daarna wordt de tocht weer voortgezet richting regensburg, waar we hopen te overnachten!

Liefs, Inge vdw

• 16 Augustus 2011 - 17:52

Jurjen:

M'n buik doet raar en ik voel me vreemd...

• 17 Augustus 2011 - 21:40

Martine:

@ Jurjen Dat liedje kwam heel toevallig op de radio vandaag in de auto!